Telefoni è app

Applicazioni alternative per WhatsApp

L'app WhatsApp di messageria a più pupulare di u mondu hè stata sottumessa à una violazione di securità maiò chì hà suscitatu preoccupazioni di riservatezza, incuraghjendu parechji utilizatori à circà una alternativa megliu.

U situ web Sun hà presentatu alcune di l'applicazioni elettroniche, chì furniscenu un spaziu di sicurezza è cunfidenzialità chì l'utenti di Internet in u mondu sanu bramanu, cumprese ma micca limitati à.

iMessage

Questa applicazione pò esse aduprata solu in i telefoni iPhone, è vi permette di crittografà i messaghji abbastanza facilmente, andendu in "Impostazioni" in u telefunu, è assicurendu di sguassà i missaghji di testu ogni 30 ghjorni.

iMessage permette à l'utilizatori di disattivà a funzione "leghje messagiu" entrante, affinchì i mittenti ùn possanu vede se avete lettu i so messaghji.

Signale

I servitori Signal ùn ponu micca accede à alcuna cunnessione, o ancu almacenà dati di telefunu. Questa applicazione permette ancu a funzione di crittografà tutte e chiamate è messaghji.

I sperti anu trovu chì st'appiecazione hè caratterizata da una crittografia end-to-end di e cunversazioni, essendu cusì più sicura di l'applicazioni cuncurrenti.

fibra

Questa applicazione presenta una funzione di crittografia secreta cumpleta, chì pò esse attivata per tutti i messaghji.

Permette ancu di cancellà ogni tippu di messagi mandati, per piattà li permanentemente da u chat, è hè a prima app di messageria glubale à offre sta funzione.

Viber hà ancu una opzione di chat nascosta, chì si pò accede solu cù un codice persunale.

Dust

Induve a sucietà chì detene l'app (u so nome precedente, Cyber ​​Dust), hà dettu chì a privacy di l'utilizatori hè strettamente cifrata, affinchì nimu ùn possa piratalla. L'applicazione assicura ancu chì nisun messaghju sia almacenatu (in permanenza) in telefoni o servitori.

Dust hà per scopu di furnisce u vantaghju di una bona cumunicazione è privacy, cumbinendu dui tippi di metudi di crittografia: AES 128 è RSA 248.

Fonte: U situ web Sun

Precedente
A megliu app Android finu à avà
prossimu
Chì hè a lingua informatica?
  1. Ammar Saeed Ellu disse:

    Ancu se ùn ci hè bisognu di WhatsApp, ma aghju veramente cunnisciutu nuove applicazioni, vi ringraziu

    1. Speremu d'esse sempre à u vostru bon pensamentu

Lascia un cumentu