Telefoni è app

Scaricate Call of Duty: Modern Warfare 2023 ghjocu per tutti i dispositivi

Scaricate Call of Duty: Modern Warfare 2023 ghjocu

U ghjocu si svolge in un ambientu realistu è mudernu. A campagna seguita un ufficiale di a CIA è e forze britanniche SAS mentre si sò riunite cun ribelli di u paese fittiziu di Arzekistan, mentre si battianu contr'à e forze russe invasive. U modu ops speciale di u ghjocu presenta missioni cooperative chì seguitanu a storia di a campagna. Supporta u modalità multiplayer cross-system per a prima volta in a serie. U ghjocu hè statu rializatu per esse più tatticu è introduce novità, cum'è u modu di Realità chì elimina u HUD è ancu una forma di modu di Guerra di Terra chì sustene avà 64 ghjucatori.

Infinity Ward hà cuminciatu à travaglià nantu à u ghjocu pocu dopu a liberazione di u so tìtulu 2016, Call of Duty: Infinite Warfare. Anu introduttu un novu mutore per u ghjocu, chì permette di novi miglioramenti di prestazione cum'è ambienti più dettagliati è capacità di traccia di raggi. Per a campagna, anu fattu usu di cunflitti di u mondu reale, cum'è a guerra civile siriana è l'incidenti terroristi in Londra. Per u multiplayer, anu annullatu i passageri tradiziunali di stagione di a franchise è anu cacciatu e scatule di bottini, permettenduli di distribuisce cuntenutu gratuiti post-lanciu à a basa di ghjucadori.

U ghjocu hà ricevutu una accolta mista di pre-uscita per via di u so tema maturu, ma hè statu liberatu à critiche pusitive cun elogi per u so gameplay, a storia multiplayer, è i grafichi, ma qualchì critica per cumu si tratta di u tema di a campagna è u bilancia. Issues in multiplayer. Inoltre, ci hè stata una cuntruversa annantu à a raffigurazione di a campagna di un ghjucadore di l'Armata Russa.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu cambià a password di u contu d'utilizatore in Windows 11

 nantu à u ghjocu 

A campagna di un ghjucadore di Modern Warfare incalca nantu à u realisimu è include opzioni murali basate nantu à a tattica, induve u ghjucatore hè valutatu è un puntu assignatu à a fine di ogni livellu; I ghjucatori anu da accertà rapidamente se una persona non autorizata hè una minaccia o micca, cum'è una donna civile chì si crede ghjunghje per una pistola, ma semplicemente ripiglià u so zitellu da un presepiu. Stu puntuazione di danni collaterali, chjamata valutazione di minaccia, hè basata annantu à u numeru di civili chì u ghjucatore ferisce o uccide è varieghja da u rangu A à F. I premii sò dati à quelli chì punteghjanu più. U dialogu di i caratteri varierà secondu e scelte chì u ghjucatore face in u ghjocu. E decisioni tattiche sò ancu incluse, cume u ghjucatore chì utilizza un fucile da cecchinu in un grande ambiente per avvicinassi à i obiettivi in ​​un ordine non lineare, è scegliendu di spegne i lumi in favore di aduprà occhiali di visione notturna durante u riposu è a rimozione.

U ghjocu multiplayer hè statu rivedutu per permette un gameplay più tatticu, cumpresu l'accentu nantu à l'esplorazione di carte, a porta-busting, è un modu "realisimu" chì elimina u HUD. A mini-mappa hè stata uriginariamente rimossa in favore di un marcatore in stile bussola, cù segni visivi per avvistà amicizie è avversarii. Dopu à una sospensione da e prove beta multiplayer, Infinity Ward hà rializatu a mini-mappa ma hà eliminatu i punti rossi chì rapprisentanu i ghjucatori ostili (eccettu quandu si utilizanu una serie di attacchi di droni). A funzione Multiplayer presenta ancu u ritornu di Killstreaks (ricompense basate annantu à l'uccisioni), cù l'ultime versioni di Call of Duty aduprendu scorecards (ricompense basate nantu à u puntuu) invece. Tuttavia, Killstreaks pò esse cunvertitu in Scorestreaks aduprendu una funzione addizionale in u ghjocu chjamata "Pointman". E modalità in ligna permettenu un gruppu più grande di ghjucadori in a carta chè e rate precedenti, cù una nova modalità chjamata "Terra di Guerra" cun più di 100 ghjucatori, mentre chì un altru novu modu, "Gunfight", mette duie squadre di ghjucatori unu contru l'altru in mini durabile -matches.Quaranta seconde per giru. U ghjocu include un sistema cumpletu di persunalizazione di l'arme, chì offre à a maiò parte di l'armi una gamma di attaccamenti fino à 60 da sceglie (cinque di i quali ponu esse equipati in ogni mumentu). L'introduzione hè stata ancu rinuvata à l'iniziu di partite multiplayer. Mentre i ghjucatori in i tituli precedenti resteranu immobile nantu à a carta chì u cuntu à u rughjone anderà à zeru, i ghjucatori seranu invece trasportati in a zona di battaglia cum'è parte di e varie animazioni.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu aghjunghje DNS per MAC

Modern Warfare hè u primu ghjocu in a serie dapoi u 2013 Call of Duty: Ghosts chì ùn hà micca un modu Zombies invece, presenta u modu di cuuperazione "Special Ops" truvatu in precedenza in Call of Duty: Modern Warfare 2 è Call of Duty : War Modern Spec Ops comparte a so narrativa sia cù a campagna sia cù u multiplayer. Include modalità Survival, timing esclusivu per a liberazione di PlayStation 4 finu à uttrovi 2020. À u lanciamentu, Special Ops presenta quattru operazioni, chì sò missioni multi-obiettivi chì si svolgenu in una grande carta aperta chì richiede a cooperazione obbligatoria di 4 lettori; è Classic Special Ops, chì presenta Safeguard, un modu simile à a sopravvivenza chì torna da Call of Duty: Ghosts

Hè dispunibule per tutti i dispositivi: Computer, Android è iPhone 

Per scaricà da quì per Android

Ligame alternativu per scaricà u ghjocu Call of Duty Mobile cumpressu cumpletu per Android

Scaricate quì iOS

Call of Duty®: Mobile
Call of Duty®: Mobile
Documentaliste: Activision Publishing, Inc.
Prezzo: Free+

Scaricate quì per u vostru urdinatore

Precedente
Cume radicà u telefunu cù e immagini 2020
prossimu
Scaricate cunflittu stella 2020

Lascia un cumentu