Telefoni è app

Scaricate l'applicazione WhatsApp

Scaricate WhatsApp per i dispositi Android è iOS.

WhatsApp hè una applicazione di messageria immediata per parechje piattaforme di smartphone, è WhatsApp Messenger hè una applicazione di messageria gratuita dispunibule per iPhone è altri smartphones. WhatsApp usa a cunnessione Internet di u vostru telefunu (2G, 3G, 4G, EDGE, o Wi-Fi, secondu a reta dispunibile) per permette di missaghju è chjamà i vostri amichi è famiglia.
Aduprate WhatsApp invece di SMS per pudè mandà è riceve messagi è chjamate, è mandà foto, video, documenti è missaghji di voce.

Perchè aduprà WhatsApp?

Ci hè parechje vantaghji per aduprà l'applicazione WhatsApp è attraversu e linee prossime listeremu alcuni di elli per quessa, cunniscemu di sti funziunalità.

Ùn ci hè nisuna tassa

WhatsApp utilizza a cunnessione Internet di u vostru telefunu (via unu di i seguenti 2G, 3G, 4G, EDGE, o rete). Wi-Fi quandu hè dispunibule) per permette di mandà missaghji è chjamà i vostri amichi è famiglia. * Ùn ci hè micca una tassa d'abbunamentu per aduprà WhatsApp.

 Mandate è riceve multimedia

Pudete mandà è riceve ritratti, video, ducumenti è missaghji vocali.

 Pussibilità di fà chjamate gratisi

Pudete chjamà i vostri amichi è a famiglia gratuitamente via WhatsApp, ancu quandu site in un altru paese.* I chjamati WhatsApp utilizanu a vostra cunnessione Internet invece di cunsumà i minuti di u pacchettu abbonatu cù u trasportatore per fà e chjama di voce.
(nota: I tariffi ponu applicà quandu si usa un pacchettu di dati Internet in cunnessione. Per piacè cuntattate a vostra cumpagnia di telecomunicazioni per i dettagli.
Per piacè nutate chì ùn pudete micca chjamà XNUMX via WhatsApp).

Pudete ancu esse interessatu à vede:  10 migliori VPN per Android per navigà in modu anonimu

Possibilità di fà chat di gruppu

Pudete gode di u gruppu di chatte cù i vostri cuntatti, è facilmente cunnetta cù i vostri amichi è famiglia.

Prufittate di a funzione Web WhatsApp

Pudete ancu mandà è riceve missaghji WhatsApp direttamente via u navigatore Internet nant'à u vostru urdinatore.

Ùn sò micca applicati costi per e chjamate internaziunali

Ùn sarete micca incaricati di spese addiziunali per l'invio di messaghji via WhatsApp à e persone chì residenu in altri paesi. Prufittate di chjachjarà cù i vostri amichi intornu à u mondu, è evite di pagà tasse SMS per mandà messaggi à e persone chì campanu in altri paesi.

Inoltre, ùn avete micca bisognu di inserisce un nome d'utilizatore o PIN: Perchè preoccupassi di salvà più nomi d'utilizatori o PIN? WhatsApp funziona cù u vostru numeru di telefonu, cum'è SMS, è hè cumpletamente integratu cù l'indirizzi in a rubrica di u vostru telefunu.

Sempre cunnessu

Cù WhatsApp, site sempre cunnessu per ùn mancà missaghji. Ùn duverete mai preoccupassi per se site loguatu o disconnessu.

Connessione veloce à i vostri cuntatti

U prugramma usa l'indirizzu di u vostru telefunu per permette di chjamà rapidamente è facilmente i vostri cuntatti chì utilizanu WhatsApp; Basta à ricurdassi di i nomi d'utilizatori difficiuli à ricurdà.

Leghje i missaghji senza cunnessione Internet

Ancu se ùn avete micca nutatu alcune notificazioni o se spegne u vostru telefunu, WhatsApp mantene i vostri messaghji recenti finu à a prossima volta chì aduprate l'app.

In più assai altri benefici

Pudete sparte u vostru locu, scambià cuntatti, sceglite i vostri sfondi è soni di notificazione, a storia di chat per email, mandà missaghji di gruppu à parechji cuntatti à u stessu tempu, è assai altri benefici!

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu ascultà musica in Apple Music offline

I diritti ponu applicà quandu si utilizza un pacchettu di dati Internet in cunnessione. Per piacè cuntattate a vostra cumpagnia di telecomunicazioni per i dettagli.

Scaricate l'applicazione WhatsApp

Messenger di WhatsApp
Messenger di WhatsApp
Documentaliste: Whatsapp LLC
Prezzo: Free

Messenger WhatsApp
Messenger WhatsApp
Documentaliste: WhatsApp Inc.
Prezzo: Free

Pudete ancu esse interessatu à amparà nantu à:

Speremu chì truvate questu articulu utile per voi di cunnosce Scaricate WhatsApp WhatsApp per i dispositi Android è iOS. Sparte a vostra opinione è sperienza cun noi in i cumenti.

Precedente
Revisione Huawei Y9s
prossimu
Scaricate DirectX 2022

Lascia un cumentu