Attualità

A Cina principia à travaglià per sviluppà a tecnulugia di cumunicazione 6G

A Cina principia à travaglià per sviluppà a tecnulugia di cumunicazione 6G

Mentre a tecnulugia di cumunicazione 5G hè sempre in a so infanzia ancu in i paesi tecnulugichi avanzati, a Cina hà digià pensatu à a tecnulugia chì a rimpiazzà, chì hè a tecnulugia 6G.

Hè cunnisciutu chì a tecnulugia 5G serà deci volte più veloce di a tecnulugia 4G, è ancu s'è u primu hè ghjustu cuminciatu à esse impiegatu in Cina è assai pochi paesi in u mondu, a Cina hà digià cuminciatu à travaglià in u sviluppu di a prossima generazione di tecnulugia di cumunicazione.

L'autorità chinesi, rapprisentate da u Ministru Cinese di Scienza è Tecnulugia, anu annunziatu chì avemu cuminciatu à lancià

U travagliu di sviluppà a futura tecnulugia di cumunicazione 6G. Per questu scopu, l'autorità chinese anu annunziatu ch'elli avianu riunitu quasi 37 scientisti è esperti di tutte l'università in u mondu per travaglià inseme per lancià una cuncepimentu di a nova tecnulugia.

È a nova decisione da a Cina palesa u desideriu di u giant asiaticu di trasfurmà in pochi anni in un capu mundiale in u campu di a tecnulugia.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cosa hè Harmony OS? Spiegà u novu sistema operativu da Huawei
Precedente
Uttenite un gran numeru di visitatori da Google News
prossimu
U megliu software di editazione di foto