Sistemi operativi

E specializazioni IT più impurtanti di u mondu

A parolla IT hè un acronimu per a tecnulugia di l'infurmazione, chì hè tuttu ciò chì tocca à u sviluppu, a manutenzione è l'usu di hardware di l'urdinatore in vari sistemi, prugrammi è rete per trattà i dati.

Questi dati sò informazioni nantu à certi fatti, o numeri statistichi chì sò raccolti è archiviati per esse aduprati in ogni momentu, o da analizà per aiutà à piglià decisioni.

E specializazioni IT più impurtanti di u mondu

1- Programazione

I programmatori anu un rolu assai impurtante in u prucessu di custruisce sistemi è prugrammi relativamente grandi è cumplessi, cum'è i sistemi operativi (Windows - linux - Mac), chì richiedenu una grande cunniscenza di e regule di l'informatica.

2- Sviluppu Web

I sviluppatori Web sò rispunsevuli di custruisce un software più simplice, sia basatu nantu à i sistemi operativi dispunibili, sia attraversu applicazioni web è script.

3- Hardware è supportu tecnicu

Questa hè a specialità chì a parolla "IT" hè chjamata per tutti quelli chì travaglianu in ella, in particulare in u mondu arabu, à u puntu chì alcuni pensanu chì sta specialità hè u solu travagliu in stu campu.

4- Sistemi di prutezzione (Sicurezza IT - Sicurezza Cibernetica)

Sta specialità hè a più bisugnosa di sviluppu cuntinuu, perchè ci hè qualcosa di novu ogni ghjornu in u mondu di e tecnulugie di l'infurmazione. È perchè tutti volenu avè l'infurmazioni, sta spezialità hè diventata assai pupulare in l'ultimi vinti anni.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Chì hè u firewall è chì sò i so tippi?

5- Ingegneria di Rete

Sta spezialità hè assai pupulare è ampiamente ricunnisciuta in u mondu di e tecnulugie di l'infurmazione, postu chì dipende da una cunniscenza cumpleta di i vari sistemi Internet, è ancu da u hardware da quale dipende ogni sistema.

6- Sistemi Informatichi

Questa specializazione dipende da una comprensione cumpleta di u campu IT in generale, dunque richiede una grande esperienza perchè si riferisce à hardware, software, reti è qualsiasi sistema esternu chì ogni organisazione dipende per l'infurmazione.

Quessi eranu i più impurtanti spicializazioni IT.Speremu chì truverete a specializazione IT chì hè ghjustu per voi.

Precedente
Tipi di servitori è i so usi
prossimu
Cumu prutege u vostru servitore